petek, 29. marec 2013

skoraj tutorial - torba za živalski vrt

Prijateljica si je zaželela torbo. Tako za laufat okrog z otroki, prostorno za drobnarije za čez glavo. Joj, sem rekla, daj mi jo vsaj nariši.

Pa mi je prinesla načrt. Želela je malo pokombinirati barve.







 Prinesla mi je čudovito blago.












Glede na to, da nisem izučena šivilja in čisti samouk sem se odločila, da najprej poiskusim z starim blagom, takim, ki ga ni škoda. Vzela sem babičino obleko in kos modre enobarvne zavese. Če bo dobro ispadlo, pa še toliko bolje.

Pa je ratalo tole. Zapiralo in gumb sem dodala sama. Mi je bilo kar všeč, samo nekako bolj okroglo sem si zamislila.














Pa sem naredila sama dugačen načrti. Malo bolj okrogel. Vse sem naredila dvojno, da je tudi podloga in se lahko obrača na obe strani.






Ratalo je takole. Obojestranska. Ker mi je bila nekoliko dolgočasna sem dodala še aplikacijo sovico.
Ma sem kar zadovoljna.











Na kavico je prišla sestrična in ji je bila prva všeč. "Samo nosi jo, boš rabila za letanje z mulcem (mulko), in psom." Zdaj imava vsaka svojo.

Tisto lepo blago pa pride zdaj na vrsto ...
tu je torba za pohajkovanje.

Ni komentarjev: